• وبلاگ : همسفرمهتاب
  • يادداشت : آفتاب در حجاب
  • نظرات : 168 خصوصي ، 172 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2   3   4   5    >>    >
     
    + زير باران 

    Iran Flowers for Norooz

    سلام آبجي /./ براي مدتي يا بهتره بگم يه چند روزي رو دوباره برگشتم .

    ...

    راستش حالا كه اينجام زبونم بند اومده

    اما لپ كلام اينه كه با خودم سلام امام غريبم و براتون آوردم

    خدا شاهده اگه اونجا امام رضا(ع) رو نداشتم كم مي آوردم

    آقا خودش غريبه برا همين خيلي هواي ما غريبا رو داره

    بگذريم

    امومدم بگم برا يه چند روزي دوباره مزاحمتون هستم

    ...

    باز ميام

    التماس دعا

    يا حق

    السلام عليک يا علي بن موسي الرضا (ع)

    « صَلَي اللهُ عَلَيکَ يا اَباعَبدِاللهِ الحُسَين(ع) » .... بهار طبيعت در راه است در حالي كه غنچه ، شرم از شكفتن دارد..... « يــا مقلـب القلوب و الابصـار ×× يـا مـدبـر الليــل و النهـــــــار ××يـا محـول الحـول و الاحــوال‏ ××حول حالنا الى احسن الحــال » .... با سلام خدمت شما دوست عزيز و بزرگوارم . ضمن عرض تسليت بمناسبت فرا رسيدن اربعين حسيني . انشالله سال جديد سالي پر خير و برکت توام با موفقيت و سر بلندي و بهروزي براي شما باشه و همه ي بتونيم هنگام تحويل سال شاهد تحول حال در خود باشيم. .. يا علي مدد .. التماس دعا

    بسم رب الحسين (عليه السلام)

    ... و به خواست خدا عاشورا در آينه مشيت الهي تجلي کرد و کربلا در ميانه دو نهر جاري سر برآورد , تا بستري باشد براي حماسه اي سترگ که ترسيم گر هندسه اهورايي « هيهات من الذله » تا امتداد هستي است. همان حماسه اي که سالار شهيدش ميراث دار معجزه نوح و ابراهيم و موسي است و اعجاز مسيحائي اش حيات را نه به يک پيکر مرده بلکه به پهنه پوسيده جهان باز آورد , و دم عيسويش ديدگان دنيا زده تاريخ را براي هميشه بينا کرد. همان حماسه اي که سيد قتيلش فرزند رسول کوثر و صداقت است. و اربعين هنگامه اي خواهد بود براي تفسيري سبز از واقعه اي سرخ , و روزنه اي ميان وصل و هجران. همان لحظه اي که کاروان اسارت در گلستان شهادت شعار عزت و فرياد افتخار سر مي دهد . به بند آمدگان قافله غربت در اوج صبري جميل برگلزار پروانه هاي بي پروا همچون شمعي در سوز و گدازند و اشک خون بر خاک لاله گون مي ريزند. محشري از عشق و اندوه بر پا مي شود و دريايي از عاطفه و غم موج مي گيرد.

    با عرض سلام خدمت شما بزرگواراز اينكه مهمان كيمياي سعادت بوديد كمال تشكر را دارم وهمچنين فرا رسيدن ايام اربعين حسيني را به شما دوست گرامي تسليت عرض مينمايم واميدوارم امسال سالي سرشار از شور حسيني براي همگان باشد.

    در پناه حق موفق وپيروز باشيد.

    يا علي مدد

    با سلام خدمت خواهر خوبم. از الطاف هميشگي شما سپاسگزارم. التماس دعا
     <      1   2   3   4   5    >>    >