• وبلاگ : همسفرمهتاب
  • يادداشت : و بازهم خشم ......
  • نظرات : 31 خصوصي ، 114 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2   3   4   5    >>    >
     
    مهربانا!
    با فروغ نگاهت، واژه هاي جانم، زيباترين ترانه ي عشق و شکر گزاري را تنها براي تو مي سرايند و جام ديدگاتم از اشک نياز من و مهر تو لبريز مي گردد و من تنها با نوشيدن جرعه اي از سرچشمه ي بيداري نماز از تو مي خواهم که هيچگاه نعمت عافيت، صبوري و اميد را از زندگانيم نستاني.
    پروردگارا!
    دستاني را که عاشقانه براي تو بلند شده اند نا اميد مگردان و قدمهايي را که مشتاقانه راهي ديار عبادت تو شده اند مأيوس مساز و دل هايي را که به تسبيح و ثناي تو روشن شده اند جاودانه گردان و ما را ياري فرما تا وجود تيره و تارمان را در زلال و ياد نام تو جلا بخشيم.

    سلام

    براي از بين بردن خشم بايد با توجه به هر يك از عوامل تائثيرگذار راه و روش مناسب و راه كار عملى خاصى را اتخاذ كرد بدين منظور به نكات و مطالب زير توجه كنيد:

    1- قبل از هر چيز با توجه به توانايى ها و استعدادهاى خويش هدفى معقول و قابل دسترسى و مطابق با شرايط و امكانات موجود براى خود ترسيم نماييد (مثلا در ميان مدت هدف» گرفتن مدرك ليسانس در رشته ادبيات عرب «).

    2- به منظور رسيدن به هدف مورد نظر از يك برنامه مدون و جدول زمان بندى شده اى استفاده كنيد. روى يك ورق كاغذ روزهاى هفته را در يك ستون و ساعات شبانه روز را در ستونى ديگر يادداشت كرده كارهاى مختلف را- مطالعه كلاس استراحت خواب غذا خوردن خواب ورزش نماز و عبادت و- در ساعت و زمان خاصى نوشته و پس از تنظيم آن را فراروى خود قرارداده سعى كنيد طبق برنامه و جدول تهيه شده به انجام كارها و فعاليت هاى شبانه روزى بپردازيد.

    3- توجه داشته باشيد براى اوقات فراغت خود نيز برنامه ريزى كرده و در جدول تهيه شده وقتى را به آن اختصاص دهيد و در ساعت مقرر در طول روز يا هفته به آن بپردازيد.

    4- در صورتى كه احساس مى كنيد در راه انجام فعاليت هاى مختلف؛ درس و مطالعه و سست اراده شده ايد با خود شرط كنيد طبق برنامه تدوين شده عمل كنيد و در غير اين صورت خود را جريمه كنيد- مثلا كمك به صندوق صدقات يا گرفتن روزه و-.

    5- اگر افكار منفى و احساس ضعف و خودكم بينى باعث كم حوصلگى شما شده است با به خاطر آوردن توانايى ها و استعدادها و موفقيت هاى گذشته خويش و توجه به نقاط قوت زندگى يائس و نااميدى نسبت به آينده را به اميدوارى و خوشبينى نسبت به آينده تبديل كنيد.

    6- ياد خدا و توجه و توكل به ذات مقدس لايزال الهى و طلب كمك و يارى از او نقش موئثرى در ايجاد آرامش و اميد به آينده دارد بنابراين ياد و توجه و توكل به خداوند را در انجام كارها فراموش نكنيد.

    موفق باشيد

    اللهم صل علي محمد و ال محمد و عجل فرجهم.

    صَلَي اللهُ عَلَيکَ يا اَباعَبدِاللهِ الحُسَين(عليه السلام).

    سلام.

    خسته نباشيد.

    ممنونم که محبت کرديد و به وبلاگم سر زديد.

    خداوند خيرتان بدهد انشاء الله.

    مطالبتان هم بسيار عالي است.

    لطفتان مستدام،

    اللهم عجل في فرج مولانا صاحب الزمان(عجل الله تعالي فرجه الشريف).

    کربلايي باشيد.

    التماس دعا.

    يا اميرالمومنين، حيدر(عليه السلام) مدد.

    نمايش تصوير در وضيعت عادي

    هوالمحبوب

    عرض سلام وادب خدمت خواهر مهربانم

    ممنون از اينكه بهم سرزديد....منبع نوشته كعبه راز، از مناجات نامه خواجه عبدالله انصاري بود.

    مطلبتون بحق زيبا بود جامع وكامل توضيح داده بودين استفاده كردم

    در پناه حق موفق باشيد

    التماس دعا

    نمايش تصوير در وضيعت عادي

     <      1   2   3   4   5    >>    >