سفارش تبلیغ
صبا ویژن


 

سلام بر مهدی  امام منتظران
خدای من ! خدای مهربون من ! به وسعت آسمان بی کرانت دل تنگم. چقدر درد؟! چقدر ناله و استغاثه ؟! چقدر تحمل ؟! چقدر دعا کنیم و اقا نیاد!؟چقدر امیدوار باشیم و هر هفته غروب جمعه یه غم سنگین رو دلمون بنشینه و منتظر باشیم تا یک جمعه دیگه بیاد ؟ا چقدر هرشب دعای عهد بخونیم ؟! چند جمعه دیگر ندبه بخوانیم ؟!  خدایا ! آیا ندبه های مارا از این دل تنگ تر می خواهی ؟! آیا عمق درد را از این سنگین تر میخواهی ؟! آخه تا کی؟ا اگه  تا هستیم نیاد ؟ اگه نبینیمش ؟!  اگه با حسرت دیدارش بمیریم ؟!!
یکی میگفت دیگه خسته شدم از بس از طعنه شنیدم. بهم میگن: اگه اقا داشتی میومد ؛ مگه نمیگی مهربونه؟مگه نمیگی میبیندت؟چرا دعات اثرنمیکنه؟
و امروز من یه جور دیگه دلتنگ اقا شدم. غم عالم رو دلم سنگینی می کنه. دردهایی هست که به هیچکس نمی شه گفت. دردهایی که درمونش پیش هیچ طبیبی نیست .  آخه به کی می شه از درد روح گفت ؛ و از زخم های دل ؛ و از این بغض گلوگیر؟! کجاست آن درد آشنا ؟! کجاست آن طبیب خسته دلان ؟! کجاست آن مرهم دردهای نهفته و آن شنوای سخنان نگفته ؟!
بار الها! میدانم که تو میدانی
آنی تو که حال دل نالان دانی
احوال دل شکسته بالان دانی
گرخوانمت از سینه سوزان، شنوی
وردم نزنم ، زبان لالان دانی
اما ،من پر از بغضم ، پر از دردم ، پر از ناله های سینه سوز ، و افسوس که این زمانه را  چاهی هم نیست که فریادهای نهفته درگلو را به کامش بریزم.
حدیث دوست نگویم مگر به حضرت دوست
که آشنا سخن آشنا نگه دارد

جایی خوندم ،حضرت موسی(علیه السلام)فرمود:در یک مناجاتی که با خدای خود داشتم صدای پروردگارم را شنیدم که میفرمود:
یا مُوسی! قُلْ لِبَنی إسْرائیل.. وَأَلَحّوا فی الدُّعاء تَشْملکُمْ الرَحْمَة بِالإجابَة وَتَهْنِئکُمْ العافِیَة؛
ای موسی! به بنی اسرائیل بگو... در دعا اصرار و پافشاری نمایید تا به سبب اجابت دعا، رحمت و مهر شما را فراگیرد و عافیت و سلامتی گوارایتان گردد
تاحالا رفتین ببینین دم در اتاق سی سی یو، همراههای بیمار چطور چشم انتظارن؟چطور دعا میخونن؟التماسهاشونو به درگاه خدا شنیدید؟بطوری که هرکی از کنارشون رد میشه امکان نداره بی تفاوت باشه.اصرار و پافشاری رو اونجا میشد فهمید.
و در جایی امام صادق علیه السلام فرمودند:وقتی عذاب و سختی بر بنی اسرائیل طولانی شد، چهل روز به درگاه خدا گریه و ناله کردند، خداوند به موسی وهارون علیهما السلام وحی فرمود که آنها را از دست فرعون نجات دهد، و این در حالی بود که از چهار صد سال، صد و هفتاد سال باقی مانده بود، و از آن صرفنظر کرد
آنگاه امام صادق علیه السلام میافزاید:
شما نیز اگر چنین تضرّع و زاری کنید، خداوند فرج ما را مقدّر مینماید، و اگر چنین نکنید، این امر به آخرین حدّ خود خواهد رسید
حدیث تکون دهنده ایه .!!
بیاییم با خدا یه قراری بزاریم،بگیم خدایا باشه قبول من تمام سعیمو میکنم تا اونی باشم که تو میخوایی ؛ در مقابل هیچ اجری نمیخوام ؛ به جاش از سالهای غیبت آقامون کم کن.
بخدا اگه هر کدوم از ما حقیقتأ همت کنیم و این حرکت رو شروع کنیم میدونید چقدر از سالهای غیبت  مولا کم میشه؟؟
برخیز دعا کن که دعا را اثری هست
تأثیر به آه دل خونین جگری هست
این قدر مگو ناله زتأثیر فتاده
آخر به خدا یک نفس با اثری هست

یا رب المهدی، بحق المهدی، اشف صدر المهدی بظهور الحجة
امین یا رب العالمین


[ یکشنبه 87/3/19 ] [ 8:35 عصر ] [ نرگس الهی ] [ نظر ]
دوستان










بازدیدهای وب
امروز: 17
دیروز: 26
تاکنون: 460605
تعداد یادداشت ها: 131
موسیقی وب